Makeovers!

Publicerat: 2009-06-03 / 23:50:19 | Kategori: Allmänt
Jag är fortfarande vaken. Lägenheten är släkt & kari ligger i sängen & slötittar lite på TV. Kunde inte sova för jag tänkte på allt jag vill göra om i lägenheten :) Kari fick masa sig upp en snabbis & titta på lite idéer & inspiration jag fått från nätet. Så mkt jag vill ha & göra om!!  Lite i taget gör mkt! Nu är jag inne på gardiner! Svarta gardiner i vardagsrum är big NO NO när sommaren är här & det behövs köpa nytt till sovrum & kök dessutom. Nu är jag görsugen att fixa iordning lite i sovrummet efter sängbyrån kom på plats! Så imorgon ska jag måla om en ram med en tavla som min pappa har gjort.
Vit så klart. Tavlan som pappa målat är ganska mörk & dyster i säg men jag gillar hans stil, dock kan det bli lite fräschare med vitt. Projekt sovrum är i gång!

Nä nu får man krypa ner igen. Gonatt & Kram!

Kommentarer
Pia | 2009-06-04 / 07:11:10 | http://nathaliehamrin.blogg.se/

Vad duktig du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!