Fynd

Publicerat: 2009-06-10 / 20:56:13 | Kategori: Keramik,Glas

Idag efter jobb åkte sambon & jag iväg för att byta lampa på bilen (krångligt värre) samt handla lite på Coop forum som låg i närheten. Där hitta jag riktigt SÖTA tallrikar för en billig peng & då menar jag BILLIG. 10 kronor styck kostade dem så jag köpte på mig 8 stycken. De kommer passa utmärkt tillsammans med mina stora mateustallrikar.

De är handmålade så varje tallrik är unik & kanterna är halvslitna som ger ett charmigt intryck. jag vill ha variation av form, färg & mönster i min dukning så de var perfekta ur min synvinkel. Kan säga att jag blivit smått förälskad i de redan nu :-)



Kommentarer
Milla | 2009-06-11 / 05:13:51 | http://www.freedom2blogg.se

Väldigt söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!