Få tillbaka min tid !

Publicerat: 2009-06-14 / 08:31:27 | Kategori: Allmänt


Oj oj vad TRÖTT man vart! Därav bloggstopp.

IGÅR! Igår var den sjukaste dagen jag varit med om, tidsmässigt. Ni vet man slänger ibland ur sig.
- Vart tar tiden vägen?
- Tiden går fort när man har roligt!
  osv. 

Jag skämtar INTE när jag säger att igår snodde någon min TID!!

Min uppfattning av dagen var att vi klev upp, åt frukost, hämtade upp en ny fotölj från secondhand, diska, åt & sen var klockan 19.20 !!!! Det var inga långa lata mellanrum emellan heller utan minst 6-7 timmar försvann spårlöst. & då var vi ändå uppe vid 9 på morgonen.

Jag mådde nästan illa när jag fråga hur mkt klockan var & jag tillslut fatta att den var så mkt. Tog ett braaa tag innan jag förtod att Kari inte skämta. Som sagt, sjukt. Jag som hade så mkt planer & doning med lägenheten.

Helgerna som för mig just nu är heliga. De kan inte bara försvinna på detta sätt!

NU ska ja in i duschen & försöka lura tiden idag.
Jag ska titta på klockan hela tiden så den inte svishar iväg för fort *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!