Mitt 2008

Publicerat: 2009-01-03 / 15:04:15 | Kategori: Allmänt
Jag knepa ihop några av årets bilder till kollage men märkte ganska snabbt att jag hade behövt ett större kollage.
Mitt år har inte direkt varit innehållsrikt men det har tagits en hel del kort.
Lite tomt var det i årets början men mot våren & sommaren har jag lyckats få med en hel del
men jag har bara valt ut några st....


2♥0♥0♥8 



1.  Jag bodde i min lägenhet i Kortedala där jag trivdes rätt bra.

2.  Det blev 2 resor med Danmarksbåten. En av gångerna gick vi bort till palmestranden i
     Danmark, unerbart! Jag & kärleken hade precis träffats & vi plaska runt kramandes i vattnet,
     Kan d bli sommar snart igen!?!

3.  Några jobbarkompisar & jag åkte iväg på Lammsafari! Lät B men det var riktigt roligt!!

4.  Så klart skaffade man sig en Sverigetröjja & var med under alla sveriges matcher!
      Missade nog bara 2 el 3 matcher totalt av VM.

5.  Mamma hälsade på från Norrland under midsommar. Vi tog bl.a. en båt från saltholmen
     till en av öarna & strosa runt. Så fin natur!

6.  Jag kom igång med att jobba igen. Började på 25 procent arbetsträning.

7.  Vet inte vart den siffran tog vägen! haha!

8.  Det blev inte så många partytillfällen men här var 1 kväll jag skulle ut.
      Inflyttningsfest h. Anne på jobbet.

9.  Jag lär mig poker på gott & ont:) FRuktansvärt roligt men som det mesta, beroendeframkallande :)

10. Träffar kärleken i mitt liv, Kari. Allt känns så självklart.
       Tryggt & fyllt med en massa humor, som det ska va!

11. Kissarna Sessan & Stumpan Kommer in i våra liv.
      Nu bor dem här med oss med min andra älsklingskisse Lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!