Blommer & blader

Publicerat: 2009-01-26 / 17:12:23 | Kategori: Kärlek

Nu va det ett tag sen jag skrev men jag har känt mig helt utan blogg inspiration. Det har inte hänt så värst mkt heller utan livet har tickat framåt som vanligt. Riktigt imponerad av dem som orkar skriva flera gånger om dagen men jag antar att tillslut blir det mer som en vana, rolig vana för kul är det ju att blogga! Dock har jag inte kommit till det stadiet än. Kommer förmodligen inte dit heller. Jag bloggar när det finns något speciellt att blogga om inte för bloggandets skull. Men visst finns detalltid nått att blogga om...men då ska gärna orken & lusten infinnas.

Just nu irriteras jag av att småkissarna grejjar å donar med julgranen, JA den står fortfarande kvar haha! Ett tydligt tecken på lathet & ja? Den SKA ner i veckan =)

Slutade tidigt idag & tog mig en tupplur när jag kom hem. Tokigt vad skönt det är att ta en sovstund efter jobb men man får passa sig för att inte sova för länge (som jag oftast gör) då man kan vakna helt disorienterad & får sen problem att sova på natten. Idag sov jag .....LÄNGE =) 4 tim för att vara exakt men ja tror jag behövde det. Det har varit mkt som cirkulerat i huvudet & går man på medicin så har man inte alls samma krafter som man haft innan. Det behövs mer sömn helt enkelt!


När älsklingen kom hem så fick jag en STOR bukett ljusrosa rosor! SÅ FINA! Det gjorde hela min dag! Tack darling♥ Nu står dem fint på vardagsrumsbordet & katterna är väldigt nyfikna på dem ;)
                                                                                                                                
                                                                                                                                



Kari är & hjälper sin mammas granne att bära lite möbler & när han kommer hem blir det lite mat sen storhandling på willys! Så härligt med på-fyllning på kontot!! Hoppas alla har en underbar dag! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!