Stumpan is back!

Publicerat: 2009-01-03 / 15:53:07 | Kategori: Katterna


Jag har ju glömt att skriva om att Stumpan är tillbaka !

Hon var borta i 3 veckor men dagen då jag kom hem från Härnösand & morfars begravning så ringde en familj & berättade att dem hade Stumpan hemma hos dem. I 2 veckor hade dem tagit hand om henne men inte sett lappen som vi satt upp förrän den dan. Vi åkteför att häämta henne på en gång men jag var fortfarande skeptisk öer att det skulle vara hon. Det hade varit fler innan som ringt & troitt att dem sett Stumpan men så var inte fallet.

Men nu var det verkligen hon!!!

Familjen verkade riktigt trevlig & dem hade nog tagit hand om henne väl. Tur att hon fått varit inne i 2 veckor istället som vi trodde att hon bara varit ute i kyla i 3 veckor. Jag hade nästan gett upp hoppet.

Nu är alla kissarna samlade här hemma & även fast det är lite gnabb då & då så funkar det väldigt bra mellan Lova & dem 2 små! Hon har tagit ann dem mer & mer, tvättar & pussar dem fö att nästan sekund brottas lite ;) 
          
                                                                    

  Lovan


                                                                   

  Sessan & Stumpan 


 
Sessan




Veterinären.
Imorgon ska jag ringa smådjursakuten & höra vad dem tar för ett besök med stumpan & Sessan. Jag ärrädd att det är något somär galet med Stumpan. Inte nog att hn har en kortare & mindre framtass. Jag har inte änkt på det förut men hennes svans är helt livlös förutom en liten stump i örjan, hon verkar inte ha någon känsla i resten av den. Vid magen har jag även upptäckt en knöl =( Jag är livrädd & väntar mig det värsta därför känns det bråttom med att få henne till veterinären. Som tur va så verkar hon inte lida nu iaf. Men mn vet juh inte hur det blir när hon blir större.


Just nu Ligger alla 3 på vasin stol under köksbordet & sover ;) Love Them !


Kommentarer
Annika | 2009-01-06 / 12:04:39 | http://duracellmamman.se

Så skönt att Ni fick hem henne!!! Kul med ärliga o hjälpsamma personer!!



Trevlig dag!



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!