Jag vill vara frisk!

Publicerat: 2009-01-13 / 16:55:16 | Kategori: Allmänt
Usch & Fy !!    

Jag har blivit sjuk, igen. Lika som förra gången bröt det ut rekordfort & igår efter nån timma på jobbet var jag tvungen att masa mig hem. Det går verkligen runt influensa & diverse sjukdomar just nu. 6 st var hemma idag från jobbet. Jag skulle ha vart på rehabmöte i morse dessutom men det fanns ingen ork att ta sig upp ur sängen.
Hoppas bara det går fort över för jag känner mig rastlös & otroligt less på att bara ligga hemma.

Datorn den har inte heller vart så kry på sista tiden. Därav det snåla bloggandet. jag är rädd för att ett virus letat sig in:(
Livrädd att alla bilder & musik som man samlat på sig på datorn en dag kommer att försvinna så jag måste försöka få ner dem på en skiva så snabbt som möjligt. Men när får man ork att göra det? Ska det vara så svårt? :) hm.

Ska ta å uppdatera bloggen lite sen ska jag  försöka släpa mig in i duschen så ja känner mig nånprocent fräsch iaf. Kari har tagit på sig en extrakväll på jobbet. Ska ringa å be han köpa hem lite glass efter han slutar. Ett måste när man är sjuk!!

Hoppas ni har en trevlig kväll kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!