Fortfarande morgon

Publicerat: 2009-01-04 / 13:20:35 | Kategori: Allmänt

Här känns det som morgon fortfarande.

Vi vakna ganska sent idag.
Jag satt uppe till sent på natten då jag kände att jag inte skulle kunna somna
men gud så skönt jag somnade sen. Man kände sig så härligt ut vilad när man vaknade.

Sessan slickar i sig rester av min fjällfil, Stumpan hänger på fönsterbläcket & Lova ropa nyss ute på balkongen & ville in.

Kari tycker att vi ska åka skridskor på den ordninggjorda planen på heden men jag vet inte om jag vågar. Mina vrister är i riktigt dåligt skick ända sedan en ridolycka för några år sedan. Jag vrickar & stukar mina fötter lika lätt som man får blåmärken typ. Nu när jag vet att det kommer bli tungt på jobbet med mkt brevbäring & spring i trappor så känns det som jag ska vara extra försiktig. Får se vad som händer. Ska tvinga mig in i duschen först & göra iordning mig så får ja se vad det finns lust för. Känner mig som kari ändå lite uttråkad så nått borde man unna komma på. 17.00 är det tvätt tid, jippie:)

Smådjursakuten har bara jourtid idag & jag vill gärna prata med någon innan jag åker dit med Sessan & Stumpan så jag får ringa imorgon & boka tid.


Trevlig Söndag! Vila ut! Imorgon börjar vardagen kram/Tove


Kommentarer
Annika | 2009-01-05 / 10:55:27 | http://duracellmamman.se

Trevlig måndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!