Vår påsk eller Vårpåsk?

Publicerat: 2009-04-11 / 17:34:38 | Kategori: Allmänt
Nu kan tiden gärna stå still. Så skönt det är med långledigt & vårsol. Här har vi tagit det extremt lugnt! Solbad,gott att äta & mys med våra små hårbollar. Alldeless nyss kommer kari fram & ska hälla upp ett vinglas till moi & försöker härma något slags språk. Jag tror det var ett försök till franska men jag vet inte riktigt? Ett glas vin  el 2 på balkongen är inte fel må jag säga. Köpte hem ett nytt lådvin Gloria Chardonnay som  jag var mkt nöjd med. Kari ville ha lite mer smak  men jag tyckte det var läskande nog i vårsolen. Varför vara kräsen?=)

                                                             Goa Smörgåstårtan  vi hämta på Långfredagen. 

   
Till middag blev det så klar fisk & ägg med romsås & diverse tillbehöver.
Behöver jag säga att man blev MÄTT!

Nu löper även Stumpan så om nån vecka el 2 är det dags för både Sessan & Stumpan att besöka vetrinären. Sen ska dem få trampa runt här  med en tratt på huvet, småflickorna.  Dem håller precis i denna stund på att leka med vår provisoriska uppsatta tvättlinna på balkongen, skoj! Tror som tur är Kari fått in det mesta av tvätten.

Balkongmys





Har inte så mkt att komma med mer idag... det är soft soft soft här hemma= Me like!!

GLAD PÅSK ALLA!  Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!