Suck

Publicerat: 2009-04-20 / 10:17:56 | Kategori: Allmänt
(Varning) Håller precis på att göra iordning mig inför jobb efter en dusch & känner en må-illa-attack utav dess lika. Hinner inte ens på toaletten innan det var för sent=/ Svordom svordom svordom!! Hade en sur uppstötning tidigare i morse men då kom det mest magsaft. De var säkert ingen fara=P. Högg smärtande i övre delen av magen igår men tänkte inte mer på det eftersom jag haft problem till & från under dem senaste månaderna. Det var inte en sjukskrivning jag var ute efter utan en ledighet!! Jag har inte RÅD med detta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!