Sjukskriven

Publicerat: 2009-04-21 / 11:29:45 | Kategori: Allmänt
Det fick bli en sjukskrivning men förhoppningsvis ska jag kunna gå & jobba imorgon. Fick för en stund sedan en mega stor må-illa-attack igen men jag klara mig utan att rusa till badrummet=P Så beslutet av att vara hemma idag med kändes inte helt fel.  Man kan tro att jag är gravid & jag har själv testat 2 gånger men det var negativt så det är det INTE. Helt klart är det medicinen som jag tar som det har krånglat med. Länge sen jag var till en läkare & jag har haft noll koll som vanligt så medicinen som jag tar tog slut. Det räcker med 1-2 dagar & det känns som om jag tappar balanssinnet, blir yr & tappar all koncentration Förmodligen är det det som har hänt nu men nu har jag  medicin & ska även träffa läkare på Torsdag.

Ska försöka göra lite nytta här hemma  så mkt jag orkar. Senare en lång nap så kroppen kommer i fas igen tills imorgon.
Det känns så TRÅKIGT att vara hemma från jobb då det gått hyfsat bra för mig ett tag. Trots allt slit & jobbigt så känner jag mig ändå stolt varje dag jag klarat av en dag på jobb.

NU- Disk!

Ha en trevlig Tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!