Sega Söndag

Publicerat: 2009-04-19 / 16:54:22 | Kategori: Allmänt

Det känns som om man väntar in måndagen, don't like! Jag vill gärna göra något, äta gott, låssas som om det är fredag el åtminstone Lördag. Helgen har gått alldeles för fort. Skulle behöva ett par extra dagar. Vila ut mitt psyke så jag ska försöka få ledigt en dag el 2 framöver så jag får den tiden för mig själv. Bubbelbad står på schemat idag & god mat i form av köttfärssås & spagetti. Var lääängesen man gjorde det nu.

Imorse sega & halvt vakna gick vi ner till Café med mera & åt frukost i lugn & ro. Jag hoppades på att Sallys bazar skulle ha öppet så jag samtidigt kunde köpa min kökskeramik som jag länge tänkt införskaffa men icke =/ Det får bli i veckan.
Bekvämt & GOTT att promenera ner till cafét & äta då man inte hunnit handla hem.


Igår kom vi igång med grillningen för sent. Solen var på väg ner & temperaturen sjönk drastisk. Det var jag min sambo & Steppan som vi kallar honom med sina 2 barn, Emma & Marcus. Vi grillade ute & fick sedan gå in & äta på grund av kylan men det funkade lika bra det. 

Vi fick riktig fjutt på grillen. Aldrig sett att det tagit så bra men blåsten hjälpte nog till.



Medans vi vänta på att köttet skulle bli klart grilla vi varsin varmkorv sen spela vi lite basket. Jag la ganska fort ner då det inte gick min väg haha! Brukar sätta de flesta bollar men nu gick det RIKTIGT dåligt. Måste erkänna att jag e nog en dålig förlorare:) Väl inne, mätt & belåten somnade jag rätt snabbt i soffan framför tv:n. Dem lät mig sova skönt sen väckte Kari mig när det var dags & ta spårvagnen hem. DÅ var det RUSKIGT kallt ute, ny vaken å dann hua. Blev aldrig någon bowling tyvärr då vi var för trötta. Annars hade de varit trevligt. Lusten finns, vart är orken?

Emma tog snabbt min telefon när vi kom in & börja fota sig själv som hon är mkt förtjust i=)
Mig ska hon alltid fota åxå. Trött & frusen var jag där.

 

( Nu hör jag att det är någon som står & diskar = Jag kan strax laga mat)

Ha en mysig Söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!