Premiärgrillning ikväll !

Publicerat: 2009-04-18 / 15:56:32 | Kategori: Allmänt
Sitter helt solmosig inne nu  vilar. Suttit ute på balkongen å solat hela dan & det är så skönt ute!
Både jag & kari vakna redan vid 6-tiden imorse å var hyfsat pigga? vad handlar de om. Pigga så vi inte kunde somna om men ändå trötta. hm. Jag skippa å följa med på innebandyn å stanna hemma istället men Kari åkte iväg vid halv 9-tiden. Det gick tyvärr inte så bra för vårt lag men Kari hade varit riktigt bra ute på plan & jag blir så stolt=)

Skratta högt för mig själv när jag satt ute på balkongen & en tass plötsligt kom farandes fram å tillbaka ut från fönstret. Sessan tog en paus från värmen å bestämde sig för att försöka fånga mig där jag satt.



Älsklingen ligger å kikar på travet & jag ska strax in i duschen. Ikväll blir det premiär för grillning hemma hos Steppan! Så himla sugen på grillat som jag är nu & med detta vädret. 20 grader i solen är inte illa! Träden blommar ut för fullt!


 

Ute på gården är det fullt ös med ett stort barnkalas.
Dem grillar korv & springer runt i små partyhattar & har kul!
Så roligt att se. Hur många barn som helst & det e bara
engelska familjer. Så skoj å höra småbarnen tjöta på engelska, charmigt.

Efter vi grillar ska vi eventuellt iväg & bowla med ett annat par! Det här blir en riktigt bra lördag =)

Kram & ha en trevlig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!