Klockan tickar. . .

Publicerat: 2009-04-14 / 00:18:28 | Kategori: Allmänt

           Klockan tickar iväg & jag skulle för länge sedan legat i sängen & tryna. Jag behöver ett par extra sovtimmar för att fungera som normalt folk har jag konstaterat. En del tycker det verkar för mkt men min medicin drar ner min energilåga nå oerhört så det är behövligt. Längtar till den dagen då jag känner mig stabil & kan sluta med den. Förhoppningsvis så får jag sova ett par extra timmar imorgon beroende på om jag går brevbäring el ej imorgon. Går jag brevbäring börjar jag inte förrän halv elva & annars kvart över sju. Problemet är bara att jag inte riktigt vet NÄR jag börjar. Får vakna till tidigt på morgon å höra mig för, hoppas jag får sova vidare.

Idag var jag inne på en sida & kika när min syster pyssla om sin häst Nickan. Hon har satt upp en webcam inne i Nickans box så man ser allt som sker hemma hos Nickan =) Nickan ska nämligen få ett föl om cirka 2 veckor är det tänkt så det är bra att hålla koll! För 2 jular sedan (tror jag) blev det väldigt tråkigt & jobbigt för min syster. Vi var i Härnösand (syster bor annars i S-holm) & fira tillsammans  hemma hos vår mamma. Ett kort samtal & hon var i all hast tvungen att slänga sig i bilen ner mot s-holm igen. Nickan hade kastat sitt första föl =/ Hoppas att det ska gå bättre denna gång!! Det gör det säkerligen.
Syster pysslar om Nickan


Annars har det inte hänt så mkt hos familjen kumlin/kyyrä. Igår var jag & min sambo och spelade tennis. Riktigt trevligt! Men min hand var lite darrig ett tag efter:) Sedan åkte vi & tog en glass på lejonet & Björnen i solen. Idag har det inte hänt så mkt alls. Jag fastna framför en rolig sida på internet sen laga jag riktigt gott käk (läs onyttigt). Nachos med smält cheddar & kyckling med vitlökssås & salsa. Jag fick knappt i mig något men gott var de det lilla man pressa in. Känner att magen fortfarande inte är som den bör. Denna mat gjordeinte hela saken bättre förmodligen men man måste kunna unna sig.



Kari ligger redan i sängen. Vi har precis sett klart på  Grudge 3.
Läbbigt & bra! =) Inga mardrömmar nu. . .

God natt & sov gott...Ta hand om er!

Kommentarer
Mia | 2009-04-14 / 09:34:56 |

Snygg bild! Gäller att inte peta sig i näsan eller göra något annat olämpligt ett tag framöver nu! ;-)

kram

Tove | 2009-04-14 / 09:56:45 | http://freedom2love.blogg.se/

Haha jaaa precis =))Ja det blev en ruskigt bra bild faktiskt. Trodde inte det skulle bli så bra skärpa! kram kram systra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!