Det positiva från igår!

Publicerat: 2009-04-17 / 09:33:39 | Kategori: Allmänt
Jobbade morgon inne igår & slutade vid halv tolv. Min tid hos psykologen var inte förrän kvart över ett & jag kände att det inte var någon direkt mening att gå hem emellan då jag förmodligen skulle somna & knappt komma upp igen inför mötet:) Istället var min tanke inriktad på fika. Slutade med att jag gick in på lilla restaurangen vid olskrokstorget. Som dagens lunch hade dem grillspett, tzatziki & klyftpotatis. Kunde man låta bli att beställa det? NEJ=) Jag satt där med mitt grillspett i solen. Unna mig en öl & just då, just då kände jag en otrolig avslappning & tillfreds med dagen & bara njöt. Alla som kom ut på terrassen beställde grillspettstallriken (som var grymt gott) & det skrattades & njöt i fulla drag runt om. Solen stekte så skönt mot ansiktet & jag kände att jag hade kunnat sitta där hela dan om det hade gått :) Ringde & surra lite med mammsen & hon berätta att uppe i Härnösand snöade det. Så långt bort från det jag nyss njöt av för stunden. Helt overkligt. Fick en enorm energi av att bara få vara & sitta & njuta i solen. Tänkte att snart kommer många fler sådana stunder då sommaren blomstrar ut på riktigt. Det gav mig tröst.



Giv mig SOMMAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!