Minne blott

Publicerat: 2008-11-21 / 12:13:31 | Kategori: Allmänt



Nu var det 2 månader sedan jag skrev & flytten är klar !
Lägenheten i Kortedala är ett minne blott......nästan.

Jag hade (vad jag tyckte tidigare iaf) sån tur att hyra ut lägenheten i andrahand under ett år. Slippa uppsägningstiden & betala 2 hyror varje månad i onödan, great. Det va vad jag tyckte då men nu så här i efterhand så önskar jag att jag sagt upp lägenheten på en gång.  Det har alltså strulat en del. Dock har det inte varit sånt kaos som man hört att andra fått stå ut med när dem hyrt ut i andra hand men det har ändå varit nått som legat och irretera i bakhuvet.  Ska man hyra en lägenhet så är det väl självklart att man kollar upp så att man har pengar att betala hyran med. Så var det inte i detta fallet & eftersom jag fortfarande står på kontraktet så blir man orolig. nog om det men aldrig ska jag hya ut i andra hand igen.

Annars är allt tipp topp. Vi har hunnit få ordning ganska mkt i VÅRAN lägenhet :) Den är väldigt olik min lägenhet (frgmässigt) men jag trivs riktigt bra. Fast nog finns det mkt merman vill ha innan man är riktigt nöjd men så är det ju alltid:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!