Stumpan !!!

Publicerat: 2008-12-05 / 00:35:18 | Kategori: Katterna


Stumpan !! En av kattungarna som vi haft hemma hos oss som jag blivit riktigt fast vid !
Jag har en main coon 75 procent hemma, Lova, världens bästa tjej.
Kari min sambo berätta att hans dotter 20 år tar hand om 2 kattungar från hennes barndomshem.Stumpan& svarta lillan. 

Vi har tagit hamd om dem i omgångångar eftersom jag fullkomligt avgudar å älskar katter. Stumpan som visas på bild är numera försvunnen :( Mina tårar rann när jag fick reda på detta!!. Vi ringde för att höra om vi kunde ta hand om katterna tills vi hittat hem åt dem för hon ville intre ha dem.

Vi har pratat med min sambos dotter efter detta men hon vet inte själv, väntar på samtal från henne snart, Jag dör!!!

Kommentarer
Emilie | 2008-12-21 / 18:33:04 | http://emiliel.blogg.se/

Hihi, söt misse! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!