Sessan

Publicerat: 2008-12-06 / 13:51:57 | Kategori: Katterna
Här har det varit en lugn förmiddag. Kärleken har varit & dömt innebandy. Jag har spelat turnering i poker & myst med katterna. Nu kom han precis hem & vi ska iväg å titta på TRAV hemma hos en kompis till honom. Är inte så speciellt intresserad av trav men jag nöjer mig vid att va sällskap. Få se om jag hinner köpa ett par skor som jag hitta igår innan vi åker.

Stumpan är fortfarande försvunnen. Vi var å leta efter henne igår utan lycka:( Mår dåligt så fort jag tänker på att hon är ute i kylan helt själv!
Vi har som tur va Sessan (hon blir kallad d tills vidare)
här sen får vi se vad som händer.

Me & Sessan idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!