Paus från vardagen

Publicerat: 2008-12-09 / 18:44:02 | Kategori: Allmänt
Snart bär det iväg.

I morgon jobbar jag min sista dag i veckan för att sedan på Torsdag åka upp till Härnösand på min morfars begravning. Skönt att ta en paus i vardagen men jobbigt att åka upp underder dessa omständigheter.  Kommer sakna K riktigt riktigt mkt ! Dock tror han nog något annat efter en illa ogenomtänkt kommentar från mig ikväll ! Det missuppfattades totalt :(
Men det hinner redas ut som allt brukar göra. Fullkomligt älskar karln  

Det är alltid skönt att komma hem till mamma & förra året vid jul var det nästan magiskt! SÅ FINT hon hade gjort det! Nu kommer det med all säkerhet vara som vanligt hemma hos henne. Tycker så synd om mamma just nu som får kämpa först å främst med sin papas bortgång men åxå själva begravningen å allt som hör där till. & vad händer med mormor?? Hon kämpar & sliter medans en gnagande osämja med hennes syster eskalerar. Min moster är (& jag skäms inte för att skriva detta) totalt totalt hopplös. Elak, egoistisk  & saknar tajming !! Hon kan vräka ur sig vad som helst när som helst. Jag ser inte fram emot att få träffa henne. Men nu är det morfar som ska stå i centrum & allt annat får suddas ut så länge. Lättare sagt en gjort? Det lär vi få se.


♥ Några bilder från mammas lägenhet förra julen.

Sessan verkar trivas bra här hemma men Stumpan är fortfarande borta. Vi har satt upp lappar med telefon nr men ingen ringer. Varenda gång jag tänker på Stumpan så hugger det tag i magen !! Jag hoppas för allt i världen att nån har tagit hand om henne. Vill försöka tro det. När jag kommer hem från norrland efter begravningen så ska jag gå med Sessan till vetrinäran & kolla så allt är ok. Hon har varit totalt undernärd under en tid så det är nog det bästa man kan göra.

 
♥ 2 roliga bilder på först Stumpan & Sessan tillsammans &  Sessan själv.

Jag hoppas att ala har en trevligare jul än vad jag haft hittils med mkt ljus & mys ! Ska försöka koppla av mer när jag kommer hem igen. Nu är allt för upptrissat. Ett rejält julbord med öl & julmust vill jag ha & ett par lediga dagar! Detkan göra susen. Puss!

Kommentarer
SliZeTheSiZe | 2008-12-21 / 21:02:53 | http://slizethesize.blogg.se/

Åhh va mysig jul stämning!!!



Söta katter du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!