Bästa sommaren

Publicerat: 2008-08-21 / 11:40:50 | Kategori: Kärlek

Denna sommaren hamnar högt upp på listan. Jag mår så bra ! Vilket är ovanligt för mig under sommartid. Men visst har den rusat iväg? Vart tog den vägen? Nyss var det juni & nu går augusti mot sitt slut men var gör det när hösten snart e på väg. Jag älskar höst & vinter. Kalla kvällar & den sköna friska luften. För mkt värme & jag vill gå i ide i mitt svala sovrum ;) Knas.




Mitt hopp om fortsatt kärlek besannades. Jag & min kärlek har umgåtts nästan varenda dag i några veckors tid. Det e på riktigt nu, nått som känns rakt in i hjärtat. Det var längesen det kändes så här bra. Med tiden lär vi känna varandra bättre & bättre & jag blir bara mer å mer förälskad. Känner mig trygg med honom & att kunna lita på någon fullt ut är nog det viktigaste för mig just nu. Känner mig fortsatt lugn & tar en dag i taget. Kommer någon negativ tanke upp hos mig el oroligheter så suddar han bort det på en sekund.

Jag kan verkligen PRATA med honom. Trodde först att han hade svårt för att uttrycka sig & öppna upp sig men tji så fel man kan ha. Känner mig så nära honom. Speciellt efter i går kväll/natt. Han berättade något som jag länge gått å undrat över. Jag har försökt att inte pressa honom för det verkade vara något som han berördes djupt av men igår frågade jag & fick allt berättat. Ett steg närmare igen. Vi låg å prata & mina känslor exploderade nästan kändes det som. På ett positivt sätt. Det var dock mkt & bearbeta i mitt huvud & nya frågor dök upp hela tiden men han svara på allt. Jag somnade gott tätt intill honom, glad av att han dela med sig lite mer av sitt inre.


Sommaren har präglats av biokvällar, massa bad, yatzi, poker & vinkvällar. Det har varit hur mysigt som helst. Tog ledigt en vecka från jobbet medans kärleken hade semeser & vi bodde i princip vid Bersjöbadet den veckan. Då det var så fruktansvärt varmt. SÅ skönt att bara kunna lägga sig i vattnet när man ville då det var så olidligt varmt.
Danmark fick även sig ett besök på Palmestranden i Fredrikshavn. Kändes som man var lite utomlands med palmerna & det salta vattnet. Helt underbart. 7 tim hade vi på oss att uttnyttja när vi stigit av båtn men kändes alldeles för lite när man lagt sig till rätta i sanden.
Mammsen har varit på besök 2 gånger. Först en gång i juni & nu sist i augusti under götebrgskalaset. Vi åkte ut med skärgårdsbåtarna en solig dag å steg av vid en av öarna & fika. supermysigt. Man har verkligen tagit tillvara på dem soliga dagar man haft i sommar.


Palmesranden


                                                                            Mammsen

 

Underbara sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!